Bloggen kan overal

En dat is wat ik doe, met tot gevolg dat het hier vrij stil wordt. De laatste maanden heb ik her en der gepubliceerd. Allereerst natuurlijk op het weblog van Headline Interactive. Daar wisselen inhoudelijke stukken af met meldingen van mooie nieuwe internetprojecten die we hebben gelanceerd.

Op dit moment bij Headline Interactive wat recente stukken over mijn bezoek aan SXSW Interactive in Austin, Texas in maart 2009.

Alles wordt gratis.

Klantgedrag verandert, klantenservice ook.

Laat miljoenen anderen jouw verhaal vertellen.

Daarbij wat stukken over onze projecten voor de Volkskrant, E.V.A. Media en EénVandaag.

Verslagen van SXSW INteractive – het beste internetcongres ter wereld – verschenen in maart realtime op ons groepsblog. Dit blog publiceerden we bij Posterous.com, een service die bloggen wel heel makkelijk maakt. Je mailt je stuk en het staat gepubliceerd met alle eventuele afbeeldingen die je erbij voegt in de mail. Heel mooi spul.

Ook over SXSW heb ik op het blog van NPOX een sfeerverslag gepubliceerd.

En uiteraard kun je me altijd vinden op Twitter en op Mobypicture.

Een gedachte over “Bloggen kan overal

  1. interhenk

    Ik heb lekker blog-reces, moet je binnenkort ooook een poosje doen! Fijne en zorgeloze VAKANTIE gewenst,
    met al die popelende koters. Later heb je er leuke herinneringen aan. interhenk

Geef een reactie

