Over Martijn

Ik ren sinds eind jaren negentig rond in de digitale wereld. Eerst bij VPRO Digitaal, waar we met een steeds groter team alles konden ontdekken. We speelden vanaf het begin met sociale media (dat we toen nog Communities noemden), met mobiel internet (veelal in walled gardens van iMode en Vodafone, maar we waren er wel bij) en digitale televisie (we waren de eerste omroep, die direct met vier zenders live ging). Mooie tijden.

Na mijn eerste aanraking in 2007 met de Amerikaanse ondernemerlust tijdens het grootste Tech-event ter wereld South by South West in Austin, verruilde ik deze kraamkamer van de VPRO voor de bureauwereld. Sindsdien ben ik bij Headline Interactive verantwoordelijk voor het contact met een groot aantal (of een aantal grote:) klanten. Klanten bij wie ik mijn geloof in de kracht van internet, van de sociale media mag ventileren, om hen zo te helpen hun doelen te bereiken.

Noem me digitaal strateeg, of internet-pro. Feit is dat ik alle ontwikkelingen absorbeer en probeer te vertalen naar toepassingen. Mijn aandacht gaat op dit moment uit naar zaken als eHealth, SoLoMo (Social-Local-Mobile) en Enterprise Social Networking. Wat dat allemaal behelst? Ik zal er zoveel mogelijk over proberen te schrijven op dit blog.

En mocht je het op dit weblog alsnog te stil vinden, zoek me dan elders op:

Twitter

LinkedIn

Advertenties